Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme
vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop.
Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu 556 403 750, faxu - 556 403 752 ,telefonu - 605 339 330 e-mailu - info@ochrannepomuckycz.cz, či písemně na naši adrese.
Předmětem
smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry,
váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v
katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a
vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě
budeme kontaktovat. Obrázky jsou ilustrativní a barvy na obrázcích
nemusí odpovídat skutečnosti, toto je taky závislé na kavalitě použitého
monitoru.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen
zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi
obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a
nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené
českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních
servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou
pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění
veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém
formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná
kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní
smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V
jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající
vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně
nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v
průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu
zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany
dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím
modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit.
Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane
dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu
popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu. Dodavatel si vyhrazuje
právo převest plnění objednávky na třetí osobu.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata zasláním potvrzení na vaší e-maillovou adresu kterou uvedete v objednávce. Popřípadě telefonickým kontaktem.O odeslání zboží budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme kontaktovat.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 2 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.
5) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednané zboží vám zašleme poštou popř.dálší dopravní společností jako dobírku. V případě, že jste na naší rozvozové trase budete o dodání informováni telefonicky nebo emailem. Při objednávce nad 5.000,- Kč vč. DPH neplatíte poštovné. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Cena poštovného se může lišit i podle váhy objednaného zboží.
6) DODACÍ LHŮTA
Dodací lhůta je 2 až 10 pracovních dnů, dle typu zboží od přijetí vaší objednávky.V případě že požadované zboží není momentálně skladem ani u našich dodavatelů. Budeme vás o tomto informovat a domluvíme s vámi případně jiný termín dodání.
7) VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.
9) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
10) VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU
Zakoupené zboží máte nárok do 14 dnů vrátit bez udání důvodu
v neporušeném originálním obalu s veškerou dokumentací. Vrácena vám bude plná
částka ceny zboží.bez dopravného
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací jako např. notebooky, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.
Zákony
a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
Zákony a předpisy: - zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
Zásady ochrany osobních údajů a soukromí OCHRANNEPOMUCKYCZ.CZ
Prohlášení
společnosti ATC
industry trade moravia s.r.o
prohlašujeme, že veškeré naše systémy jsou chráněny proti
zneužití osobních údajů a veškeré osobní údaje jsou
považovány za přísně důvěrné a je s nimi vždy nakládáno v
souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů,
ve znění pozdějších předpisů.
Veškeré
osobní údaje jsou pečlivě chráněny a nejsou za žádných
okolností bez vašeho souhlasu poskytnuty třetí staně.
Jaké
osobní údaje po vás žádáme a shromažďujeme?
Z důvodu správného vyřízení vaší objednávky a informování
o jejím průběhu potřebujeme znát jméno objednávajícího
(případně jméno firmy, IČ a kontaktní osobu), adresu
(fakturační a případně dodací), telefonní a mailový kontakt.
Dále pak evidujeme všechny vaše objednávky, které jste u nás
realizovali..
Proč
tyto údaje potřebujeme?
Pro vyřízení vaší objednávky potřebujeme vědět, za jakých
podmínek a kam jste si zboží objednal k dodání.
V
případě, že jste u nás registrovaný zákazník, můžete získat
i další výhody, mezi které patří např. slevy za opakovaný
nákup.
Mohu
tato data změnit nebo odstranit?
Pokud se přihlásíte do eshopu www.ochrannepomuckycz.cz,
máte možnost zjistit, jaké osobní údaje o vás evidujeme, můžete
tato data upravovat nebo vymazat. Upozorňujeme, že fakturační
údaje nelze z účetních důvodů vymazat ani změnit.
V
případě, že chcete Vaši registraci zcela zrušit a dosud jste
neučinili žádnou objednávku, stačí odeslat e-mail na
info@ochrannepomuckycz.cz
X.I.
Podmínky ochrany osobních údajů
A. Základní
ustanovení
Správcem
osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského
parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v
souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu
těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je ATC industry trade moravia
s.r.o., IČ 28661214 se sídlem společnosti v Ostrava – Moravská
Ostrava 702 00, Sokolovská třída 1615/50 (dále jen:
„správce“).
Kontaktní
údaje správce jsou adresa: Opavská 270, Bílovec 743 01, email:
info@ochrannepomuckycz.cz
telefon: +
420 603 450 012
Osobními
údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo
identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou
osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo
identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například
jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový
identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické,
fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo
společenské identity této fyzické osoby.
Správce
nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.
B. Zdroje
a kategorie zpracovávaných osobních údajů
Správce
zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní
údaje, které správce získal na základě plnění Vaší
objednávky.
Správce
zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje
nezbytné pro plnění smlouvy.
C. Zákonný
důvod a účel zpracování osobních údajů
1.
Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je
plnění
smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b)
GDPR,
oprávněný
zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro
zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst.
1 písm. f) GDPR,
Váš
souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého
marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a
newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7
odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační
společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo
služby.
Účelem zpracování osobních údajů je
vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit,
zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
3. Ze strany správce dochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR. S takovým zpracováním jste poskytl/a svůj výslovný souhlas.
D. Doba uchovávání údajů
1. Správce uchovává osobní údaje
po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 3 let od ukončení smluvního vztahu).
po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 3 roky, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu.
2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.
E. Příjemci osobních údajů (subdodavatelé správce)
1. Příjemci osobních údajů jsou osoby
podílející se na dodání zboží / služeb (přepravce DPD, FOFR, Česká Pošta) / realizaci plateb provádí firma ATC industry s.r.o
2.
Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do
země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.
F.
Vaše práva
1.
Za podmínek stanovených v GDPR máte
právo
na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
právo
opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení
zpracování dle čl. 18 GDPR.
právo
na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR.
právo
vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a
právo
na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR.
právo
odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na
adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.
2.
Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních
údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší
právo na ochranu osobních údajů.
G.
Podmínky zabezpečení osobních údajů
Správce
prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační
opatření k zabezpečení osobních údajů.
Správce
přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a
úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména
dvouúrovňovým zabezpečením hesly s pravidelnou změnou,
šifrováním, antivirovými programy, zálohou na externím
zabezpečeném serveru uloženém v uzamčeném prostoru, uzamčeným
prostorem pro archivaci dat v listinné podobě.
Správce
prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím
pověřené osoby.
H.
Závěrečná ustanovení podmínek ochrany osobních
údajů
Odesláním
objednávky z internetového objednávkového formuláře
potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních
údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
S
těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu
prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu
potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních
údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
Správce
je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany
osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a
zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou
adresu, kterou jste správci poskytl/a.
XI.Závěrečná
ustanovení obchodních podmínek
Veškerá
ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem
České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje
mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí
právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele
vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
Prodávající
není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování
ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského
zákoníku.
Všechna
práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská
práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů,
grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží
prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak
používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu
prodávajícího.
Prodávající
nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích
osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v
rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání
internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít
negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost,
která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně
zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další
součásti tvořící internetový obchod a užívat internetový
obchod nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem,
který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
Kupující
tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu §
1765 odst. 2 občanského zákoníku.
Kupní
smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím
v elektronické podobě a není přístupná.
Znění
obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat.
Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po
dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.