(Vztahující se na produkty prodávané společností ATC industry trade moravia s.r.o.)


Reklamace při přepravě

Přestože je zboží zabaleno bezpečně a takovým způsobem, aby se minimalizovala možnost poškození při přepravě, může se stát, že k takovému poškození obalu nebo i samotného zboží během přepravy dojde. Převzetím zásilky potvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných vad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo přepravci a sepište zápis o škodě, zásilku nepřebírejte. Jedná se o nejjednodušší způsob vyřízení reklamace poškozené zásilky, zásilka nám bude přepravcem obratem vrácena a Vám bude zaslána zásilka nová.

Zjistíte, že bylo zboží poškozeno až po rozbalení balíčku. Jak postupovat? Pokud jste rozbalili zásilku a zjistili, že zboží je poškozené, byť je obal neporušený, informujte co nejdříve buďto přepravce nebo naši společnost ideálně do 24 hodin  od převzetí zásilky na info@ochrannepomuckycz.cz, ideálně prostřednictvím reklamačního protokolu. Uveďte v něm své osobní identifikační údaje, identifikujte zboží, které zahrnete do reklamace. Ideálně prosím přiložte i kopii nákupního dokumentu (např. faktury), fotodokumentaci vady a popis problému, který jste na zboží objevili. Všechny tyto informace mohou přispět k rychlejšímu vyřízení Vaší reklamace.


Reklamace zboží ve 14-ti denní záruční době

Pokud se na Vašem výrobku vyskytla vada, na kterou se vztahuje záruka, vyplňte prosím reklamační protokol a vyplněný nám ho spolu s reklamovaným zbožím, zašlete na níže uvedenou poštovní adresu provozovatele internetového obchodu ochrannepomuckycz.cz nebo přineste na provozovnu.  Zboží musí být vráceno čisté, kompletní, nepoškozené (s výjimkou reklamované vady), ideálně v původním nepoškozeném obalu, tak abychom mohli dodržet zásady správného hygienického postupu. Nezapomeňte na všechny potřebné doklady, které jsou nezbytné pro zpracování a vyřešení Vaší reklamace (originál faktury, doklad o zaplacení, nebo nějaký jiný důkaz o zakoupení a dodání/převzetí zboží s jednoznačnou identifikaci zboží (např. číslo zboží).


Reklamace zboží po záruční době

Záruční doba na zboží v naší nabídce je 24 měsíců. Reklamovat lze pouze zboží zakoupené v eshopu ochrannepomuckycz.cz
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Reklamaci uplatněte ihned a bez zbytečného odkladu a reklamované zboží dále nepoužívejte.

Reklamační protokol odešlete co nejdříve a přibalte jej přímo k výrobku při jeho odesílání. Prodávající si vyhrazuje právo přijmout do reklamace pouze zboží čisté a zdravotně nezávadné.
Reklamované zboží je nutné doručit na adresu Opavská 270, 743 01 Bílovec. Reklamace řešíme do 30-ti dnů. Při odstranitelné vadě je reklamace ukončena předáním opraveného zboží (odstranění vady) nebo výměnou nového zboží.

Náklady spojené se zasláním reklamovaného zboží zpět prodávajícímu nese kupující. Kupující je povinen zvolit nejlevnější způsob přepravy. V případě oprávněné (uznané) reklamace prodávající uhradí kupujícímu jeho náklady za dopravu spojené se zasláním reklamovaného zboží. Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu po vyřízení reklamace, nejpozději však do čtrnácti dnů po jejím vyřízení, vrátit zaplacenou částku kupujícímu na účet.

Reklamaci lze podat pouze písemně nebo osobně! Zboží, které bude na naši adresu zasláno bez vysvětlení, bude obratem zasláno zpět.
V případě jakýchkoliv dotazů, připomínek a návrhů nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme.

REKLAMAČNÍ PROTOKOL KE STAŽENÍ ZDE

Zboží neposílejte na dobírku, balík vrátí přepravce zpět odesílateli.


Vratka/odstoupení od smlouvy

Reklamace není totéž, co právo na odstoupení od smlouvy. I přes veškerou snahu vybrat si ten správný výrobek zjistíte, že neodpovídá vaším představám? Může se stát. Máte možnost ho vrátit bez udání důvodů v zákonné lhůtě 14 dní od data jeho převzetí. To platí samozřejmě také pro výrobky převzaté osobně na výdejním místě. Zboží musí být vráceno čisté, kompletní, nepoškozené, v původním nepoškozeném obalu, tak abychom mohli dodržet zásady správného hygienického postupu, tím zabráníte, že by Vám právo na odstoupení nevznikno. Zboží zabalte tak aby nedošlo během přepravy k jeho poškození. Náklady spojené se zasláním zboží zpět prodávajícímu nese kupující. Peněžní prostředky vám budou vráceny na uvedený bankovní účet nejpozději do 14 dní, po převzetí a překontrolování vráceného zboží a sepsání protokolu vratky.

Zboží je nutné doručit na adresu Opavská 270, 743 01 Bílovec.

Nezapomeňte na všechny potřebné doklady, které jsou nezbytné k vrácenému zboží, protokol vratky + (originál faktury, doklad o zaplacení, nebo nějaký jiný důkaz o zakoupení a dodání/převzetí zboží s jednoznačnou identifikaci zboží (např. číslo zboží).

PROTOKOL ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY KE STAŽENÍ ZDE

Kontaktní adresa pro reklamace/ vrácené zboží:

ATC industry trade moravia s.r.o.
ESHOP Reklamace
Opavská 270
743 01 Bílovec

Provozovatelem internetového obchodu ochrannepomuckycz.cz je:

ATC industry trade moravia s.r.o.
Sokolská třída 1615/50
702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
IČO: 286 612 14 DIČ: CZ 286 612 14